Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2016 11:54 - България вече не е в икономическа криза
Автор: boyan Категория: Други   
Прочетен: 2112 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Така. Всички, които казват, че не сме се „оправили“, които мрънкат, че "няма работа" и които твърдят, че сме „зле“ като стандарт на живот, да си помислят върху следното.

 

През тази година вече няколко пъти имах отказ от продажба на услуги/стоки. Това и ме навежда на тази идея.

 

Първо, имах желание да си сменя патрона на вратата. С препоръчан от близък ключар беше направен оглед, дадена оферта и остана само да реша дали да направя поръчката. Когато стигнах да я направя, той първо не можеше през едната седмица, на втората седмица беше обещал за конкретен ден да дойде и когато не дойде и не си вдига телефона след това, си мисля, че явно не му е важно да ми вземе парите.

 

Второ се опитах да си поръчам стока от Хиполенд. Тъй като сайтът има странна вградена функция, която обвързва пощенския код и квартала, а не улицата и номера, се оказа, че пощенският код на адреса ми на доставка не съвпадал с квартала, въпреки, че в указателя на Български пощи е точно така, само че по улица. И поради тази грешка не успях няколко пъти да си изпратя заявката през сайта им. Накрая направих скрийншот, изпратих им го и помолих да приемат поръчката по този начин. След като 3 дни никой не ми отговори, на четвъртия се обадих на кол-центъра им, намерихме писмото ми, обясниха ми това чудо с пощенсия код и казаха, че няма да ми приемат поръчката. Писмен отговор не дойде, въпреки, че им пратих и напомняне. Явно и те имат достатъчно работа и не ги интересуват нови клиенти.

 

Трето водих колата на преглед с компютър, но тъй като човекът нямаше сервизен софтуер, а някакъв друг, не успя да ми каже точно каква е една от грешките. Разбрахме се да закара колата до официалния сервиз и да свърши там работа, след което да му платя. Е, от тогава 2 пъти се уговаряме и не си вдига телефона, като при това не си е получил и парите за неговия първоначален преглед.

 

Четвърто – исках да поръчам една мебел, но магазинът, който бях намерил се оказа, че няма мостри. Попитах ги да предложат вариант къде тази мебел мога да я пипна и тествам, тъй като имам нещо специфично, което трябва да видя лично. Така и не ми отговориха и така и не ми предложиха вариант, така че и те няма да получат парите ми.

 

Пето – в заведение, в което сервитьорът-барман е на % от оборота, седя и не ме питат искам ли или не искам нещо да консумирам. Явно поръчката ми не беше от значение за него и за джоба му.

 

Всичко това ми се случва в последните 3 месеца.

 

Така че, щом толкова различни хора не ги интересува да ми вземат парите, явно у нас нещата са цъфнали и вързали, всички имат много работа и много пари и дали ще имат един клиент повече или по-малко им е все тая. Следователно криза няма.

 



Гласувай:
4



1. viva1122 - Точно така!
24.08.2016 12:55
И аз съм стигнала до този извод, със сходни или почти еднакви ситуации за съжаление. Само се оплакват, че нямат работа или пари, а когато имаш нужда от тяхна услуга разбираш, че или не могат или не искат.
Сигурна съм, че това не са изолирани случаи!
цитирай
2. appen13 - Някой незначителни факти около "оправянето" ни
24.08.2016 13:15
Окупационният евро-райхскомисариат "България" всяка бюджетна година си плаща бюджетния КОЛОНИАЛЕН евро-ДЕСЯТЪК към евро-окупационната МЕТРОПОЛИЯ, за това,че му е позволено да бъде мизерстващ аграрно-суровинен ПРИДАТЪК на анти-европейския ГЕРМАНСКИ ЕСсср и НЕТЕН ИЗНОСИТЕЛ на евтини ПРОСТИТУТКИ, евтина слугинска ПРИСЛУГА и ЕВТИНА РАБОТНА РЪКА за евро-КОЛОНИАЛНАТА МЕТРОПОЛИЯ . И в който Герб-евромутрите, евромутресите и инкомедийния РъБ НПО-офисен планктон, обслужват откровения и целенасочен социално-икономически, демографски, културен и политически ЕВРО-ГЕНОЦИД на Берлин и Брюксел над българите и България.
Май пропуснахте също, че за ЕВРОДЕСЯТЪКА от три години се теглят държавни кредити с бандитски лихви от...немски и френски банки, естествено посочени от Брюксел и Европейската централна банка.
Отделно, че поне от 6 месеца всички евро-подаяния, които се отпускат и разпределят единствено и само по политически принцип, към туземната колониална администрация са СПРЕНИ от Берлин и Брюксел, вероятно ЗАВИНАГИ поради колапса на ЕСсср.
А като си припомним, че евро-колониалната Територия дължи и 600 милиона евра ЕВРО-ГЛОБИ по анти-пазарните европрограми, "случайно" пропуснати от вас, картинката става доста "интересна" в китайския смисъл на това понятие.
А финансовата картинка в евро-райхскомисариат "България" доста силно се отличава от обрисуваната от вас.
Българските домакинства и фирми дължат общо над 51 млрд. лв. на банки и фирми за бързи кредити по данни на Българската народна банка (БНБ) към края на юни 2016 г.
Докато влоговете им в КЛОНОВЕТЕ НА ЧУЖДЕСТРАННИТЕ БАНКИ у нас, защото на територията ни РЕАЛНО НЯМА български банки, са общо 43,33 млрд. лв.
А като се има и предвид факта, че Територията има и най-висок коефициент за СОЦИАЛНО НЕРАВЕНСТВО, и е с най-неграмотната и криминализирана евро-окупационна администрация в анти-европейския германски ЕСсср, нещата с "оправянето" ни си идват на местата.
Нещо да ви притесняват горните факти, или и това са "дреболии"
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boyan
Категория: Други
Прочетен: 171981
Постинги: 47
Коментари: 72
Гласове: 205
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031